دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چراحرفات تلخه؟

تو همونی که بریدی <=> واسه من از همه دنیا
برای من خط کشیدی <=> رو تموم دلخوشی ها
تو همونی که میگفتی <=> همه عشقا یکی نیست
من نباشم راحتی نه؟! <=> من نباشم زندگی نیست

چرا حرفات تلخه <=> چرا دستات سرده
چی‌ تورو این روزا <=> بی‌ تفاوت کرده
چرا حرفات تلخه <=> چرا دستات سرده
چی‌ تورو این روزا <=> بی‌ تفاوت کرده

 


تا ته خط باهم -- این قرار ما بود
گرچه رد پاییز -- تو بهار ما بود

 

هنوزم فرصت هست <=> واسه برگشتن
واسه حرفی تازه <=> واسه موندن با من

چرا حرفات تلخه <=> چرا دستات سرده
چی‌ تورو این روزا <=> بی‌ تفاوت کرده
چرا حرفات تلخه <=> چرا دستات سرده
چی‌ تورو این روزا <=> بی‌ تفاوت کرده



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت9:16---15 ارديبهشت 1392
زهرا جان قالب وبلاگتو اگه مقدوره وبا من قهر نیستی عوضش کن...
پاسخ:شرمندم اسماخانم


محمد
ساعت21:02---12 ارديبهشت 1392
میدونی مشکل قالبه تو چی هسته
تا حالا فکر کردی باید ادامه مطلب بزنی تا بتونی نظر بدی دلیل داره کسی وقت اونجوری برات نمیزاره
فکر کنم اگر قالب تو عوض کنی نظر بیشتری جمع کنی

امید وارم ناراحت نشدی من فقط نظرم گفتم بهم سر یزن


ساسان
ساعت10:22---12 ارديبهشت 1392
خوبه ابجی حرف نداره تا به حال چنین وبلاگی ندیده بودم انشاله موفق باشین.پاسخ:مرسی آقاساسان نظرلطفته

فیدل
ساعت22:25---11 ارديبهشت 1392
زهرا جونم بخدا قصد اذیت ندارم فقط اینکاراته که اخلاقمو تلخ میکنه با اینهمه ببخشید پاسخ:منم میدونم گاهی وقتاخیلی اذیتت میکنم ولی تواوقاتت تلخه عشق من دوستتدارم عبدالله جونم بخشیدمت مگه میشه نبخشمت حیاتی

عشقم کجایی
ساعت21:10---11 ارديبهشت 1392
]]وبلاگ قشنگی دارید
پاسخ:ممنون قابل عشقمونداره


هادی.ش
ساعت9:27---11 ارديبهشت 1392
سلام آبجی خوبی؟

منم اومدم اما دیر ببخش بخدا بدجور گرم درس هستم....تونستم بازم میام منم لینکت کردم.مرسی از اومدنتپاسخ:ممنونم داداشی


abi021
ساعت3:12---11 ارديبهشت 1392
سلام

برایه اهنگ مراجعه کنید به ادرس http://www.parstools.com

بهتون توضیح میده درست کردن مدیا با چند اهنگ درست کردن رو

تبریک میکم روز مادر رو بهتون

اباجی مهرنازه دیگه قلمش تک تکه

یاعلی


پاسخ:ممنون مرسی ابجی منه دیگه


ُسمیه
ساعت8:21---10 ارديبهشت 1392
من همیشه عاشق عدد هفت بودم

وبت عالیه عزیزم مثه خودتپاسخ:ممنون اجی


ُسمیه
ساعت8:21---10 ارديبهشت 1392
من همیشه عاشق عدد هفت بودم
وبت عالیه عزیزم مثه خودت


ُسمیه
ساعت10:28---9 ارديبهشت 1392
پاسخ:مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 19:48 | |



کد